Wij lopen graag voorop!

Of dit nu in beperken van de CO2 uitstoot is, of bij nieuwe vervoersconcepten. Vaak zijn wij er al mee bezig voordat de media er over schrijven. Belangrijk voor ons is dat het duurzaam is. In de breedste zin van het woord. We investeren in lange relaties die wat voor elkaar over hebben, of dit nu leveranciers, medewerkers of klanten zijn.

Kernwaarden Brink XL

Onze slogan luidt dat we het gewoon beter willen doen.

Gewoon, beter met Brink; omdat dit in onze genen zit en onze voorgangers het altijd zo hebben gedaan. Als je wat doet, doe het dan goed en anders doe je het gewoon niet.

Gewoon; omdat we van oorsprong een familiebedrijf zijn waarbij elke relatie automatisch een lid van deze familie wordt. We zijn betrokken en doen gewoon tegen elkaar, zonder fratsen. Iedereen heeft zijn eigen taak en zijn eigen verantwoordelijkheid maar daarbuiten zijn we gewoon gelijk. We handelen en werken met respect voor elkaar ongeacht iemands positie, afkomst of overtuiging. Ook in taal en antwoord houden we het netjes.

Hier blijft het niet bij, als Brink XL dragen we ook verantwoordelijkheid voor de aan ons toevertrouwde omgeving. Dat laatste uit zich in een vooruitstrevende houding van Brink XL ten aanzien van het thema duurzaamheid.

Beter is een werkwoord, en het kan ook altijd beter. Zaken die fout gaan of beter kunnen leggen we vast in ons kwaliteitsverbeterings systeem. Mensen bij Brink XL rekenen elkaar niet af hun fouten maar worden gestimuleert om mee te denken hoe het beter kan. Dit vraagt om een open en eerlijke cultuur. Op deze manier kunnen we de zaken gericht aanpakken en worden we telkens een stapje beter. Onze OTD (On time delivery) score ligt al jaren boven de 99,5% en daar zijn we best trots op.

Bovengenoemde kernwaarden zijn vastgesteld in samenspraak met een afvaardiging van onze medewerkers en zijn stevig verankerd in onze bedrijfsvoering. 

Ze gelden niet alleen voor onze eigen mensen, directie en medewerkers, maar ook voor onze leveranciers en onze opdrachtgevers. De kernwaarden hangen op een voor iedereen in het bedrijf zichtbare plaats. Directie en medewerkers hebben afgesproken elkaar te zullen aanspreken als er niet naar wordt gehandeld.